Reklamacje i zwroty
Polityka zwrotów i reklamacji sklepu internetowego SpiderLand
Zwroty
1.1. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
1.2. Proces zwrotu wymaga dostarczenia filmiku dokumentującego otwieranie paczki w momencie otrzymania zamówienia.
1.3. Po zatwierdzeniu filmiku przez nasz zespół, klient zostanie poinformowany o dalszych krokach związanych z procesem zwrotu.
1.4. Koszty związane z przesyłką zwrotną towaru ponosi klient.
1.5. Po otrzymaniu zwrotu i zweryfikowaniu jego zgodności z dokumentacją filmową, serwis SpiderLand zobowiązuje się do zwrotu należności za zakupiony towar w terminie 30 dni na wskazane przez klienta konto bankowe.
Reklamacje
2.1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wadliwego lub uszkodzonego towaru.
2.2. Reklamacje należy zgłaszać niezwłocznie po zauważeniu wady, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
2.3. Proces reklamacyjny wymaga przesłania filmu dokumentującego otwieranie paczki w momencie otrzymania zamówienia, wraz z dokładnym opisem problemu.
2.4. Po zatwierdzeniu filmu przez nasz zespół, klient zostanie poinformowany o dalszych krokach związanych z procesem reklamacji.
2.5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, serwis Spiderland dokona wymiany wadliwego towaru na nowy lub zwróci klientowi pełną wartość zakupu, włączając w to koszty przesyłki.
Postanowienia końcowe
3.1. Niniejsza polityka zwrotów i reklamacji wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie internetowej serwisu SpiderLand.
3.2. Wszelkie spory wynikłe z zastosowania niniejszej polityki będą rozstrzygane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
3.3. Serwis SpiderLand zastrzega sobie prawo do zmiany warunków polityki zwrotów i reklamacji. O wszelkich zmianach klient zostanie poinformowany poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej.